House PK

House PK


CILI KASI TARUK! TUN M BANTAI MALAYSIAN INSIDER - WAJIB BACA

Posted: 29 Oct 2013 08:40 AM PDT

PANAS BERAPI! KISAH BENAR TENTANG SUSU EXPIRED MAHFUZ BEAN YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA!

Posted: 29 Oct 2013 07:52 AM PDT

Al kisahnya si Mahfuz the Mr Bean yang sangat la bengap adanya sudah sebarkan satu fitnah yang sangat dasyat, sebelum aku nak ceritakan pasal kenapa fitnah bodoh tahap bangang dia sebarkan tu dulu, aku nak peringat kat hangpa semua tentang gambar photoshop bodoh yang terkantoi PAS menipu kat bawah ni:

Namun, gambar Muhamad Mat Yakim diganti dengan gambar calon PAS Mohd Azam Abd Samat menggunakan teknik superimpose. 
Gambar Asal
Ini pulak gambar yang telah disuperimpose demi nak menunjukkan yang kununnya si calon PAS ni amat la rapat dengan arwah Ustaz Azizan adanya, apa bila kantoi mak Mahfuz kata ini bukan salah PAS tapi salah pereka grafik, kisah penuh, BACA DISINI

Mahfuz oh Mahfuz, tak cukup dengan tu, apabila terkantoi si Mahfuz Bean ni menghentam calon BN, maka dibuat cerita lagi, dia kata orang BN pakai no dia dan hantar SMS kat semua orang, wow, terernya orang BN boleh klon no fon si Mr Bean ni ek?

Itulah hasil kerja si Mr bean yang dia sendiri tak mahu mengaku, hang nak tipu sapa Mahfuz oi? La ni baru aku nak cerita apa yang aku tulis pada permulaan artikel ini. Aku just nak ingatkan hangpa si mahfuz ni memang penipu tahap bangang punya.

Begini, semalam di Parlimen Abdul Hadi telah mendesak dan menyuruh ahli Parlimen BN supaya bercakap benar dan jujur, maka dengar saja perkataan itu keluar dari mulut Hadi, maka dengan bingkas bangunlah ahli Parlimen Baling, si Azeez Rahim untuk menegur Hadi Awang.

Kata Azeez kepada Hadi, suruh la ahli Parlimen PAS dan ahli PAS bercakap jujur dulu, sebab Mahfuz sendiri baru saja kantoi menipu dengan mengatakan bahawa bapak kepada Jamil Khir adalah hali PAS dan telah mendoakan supaya calon PAS menang dan cerita ini tersebar di seluruh alam maya dan nyata. Bagaimana Mahfuz memanipulasi dengan doa untuk orang sakit kepada doa untuk calon PAS. Apabila terdengar kenyataan itu maka terdiamlah Hadi. Cerita penuh. KLIK SINI

Cerita ini sampai pada Mahfuz dan mengenali Mr Bean kaki penipu ni maka dia sudah marah pada Azeez, maka direkayasa sebuah tragedi yang aku panggil tragedi susu pekat Naib Presiden PAS. Mahfuz menjaja la seluruh Sg Limau akan kisah susu expired ni. Katanya Azeez bagi barang dah expired kat rakyat Sg Limau. Demi untuk membalas dendam keran dimalukan di Parlimen. 

Yang lagi pelik, bila Azeez bagi barang ni? Daripada siasatan yang dijalankan. Azeez kini berada di KL dan sedang menghadiri sesi Parlimen, dia bukan kat Baling pun, apatah lagi di Sg Limau? Juga aku diberitahu memang ada Rumah Baling di Sg Dedap. Setakat dari hasil siasatan Azeez takde bagi pun barang-barang kat orang kampung.

Memang orang Baling ada bawak barang-barangan seperti susu, biskut dan lain-lain tapi ianya untuk kegunaan mereka sendiri. Bukan untuk diedarkan kepada orang kampung. Mahfuz oh Mahfuz punya la desperate kau nak kenakan Azeez, sampaikan kau sendiri terlupa kau ni Naib Presiden PAS dan menjaja cerita susu expired yang tidak dibuat Azeez! 

Bawak-bawak la bertaubat sikit Mahfuz oi! Jangan kasi malu PAS, kita semua tau kau bodoh dan kaki Fitnah dan kita jugak tahu kau share perempuan sama dengan Stopa Ali. He he he, itu kita cerita lain kali. Buat masa sekarang ini sajalah penerangan ringkas yang boleh aku bagi.

Kalau hangpa masih nak percaya dengan cerita Mahfuz ni, maka elok la korang terjun perigi dengan Mahfuz sekali. Malunya Naib Presiden PAS begitu low class mentalitinya...eeuuww. Lagi satu hangpa kena ingat masa PRK ni orang PAS low class macam Mahfuz ni sanggup buat apa saja. So jentera BN please be careful! Jahat si Mahfuz ni..

update 10.50pm - Blogger Mat Kilau Penang ada cerita yang lebih detail, KLIK SINI
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...