Kedah Ke KL

Kedah Ke KL


HOT! Cina Babi Kurang Ajar Dengan Polis!

Posted: 15 Oct 2013 06:11 AM PDT


Makin lama, makin kurang ajar pula cina dengan polis. Cina muda di Kuala Lumpur, sudah semestinya sokong Dap.. memang kurang ajar!

Baca cerita polis dengan cina bukit ni,

Salam dan selamat sejahtera semua yg melihat video ini, saya Sharifuddin Abdullah adalah seorang anggota polis Trafik KL. Kejadian ini berlaku pada 13/10/2013 jam 0915hrs.

Semasa saya dlm prjalanan hendak menjalankan tugas dgn mnggunakan motosikal jenis LC135 menghala ke Balai Polis Trafik, Jln Tun H.S Lee ada sebuah kereta jenis Honda civic warna biru gelap membunyikan hon dari arah belakang.

Ketika itu saya di lorong paling kanan dengan kelajuan 100km/j. Tanpa memikirkan keselamatan saya yang tidak sempat mengubah haluan ke lorong paling kiri kereta tersebut telah memotong motosikal saya dari sebelah kanan mnyebabkan saya hilang kawalan dan nasib menyebelahi saya, saya tidak terjatuh.

Lokasi kejadian dari Jln Kucing sebelum susur Y naik ke Jln sultan Ismail. Sekiranya saya terjatuh ketika itu,tiada seorang pun tahu apa punca saya jatuh dan siapa yang menyebabkan saya jatuh.

Saya kemudian memecut motosikal saya dan mengejar kereta tersebut kerana memandu secara merbahaya. Sampai di Jln Tun Perak saya pun meminta pemandu tersebut memberhentikan kereta beliau tetapi pemandu tersebut gagal berhenti setelah saya memperkenalkan diri saya POLIS.

Akhir sekali kereta tersebut berhenti di sebelah stesen bas berhampiran dengan Central Market. Dengan rasa tidak hormat kepada Penjawat Awam,dia tanya saya"apa salah saya".berulang kali. Sedangkan dia tahu apa salah dia.

Dia nak blame kan saya supaya saya mengalah dan mengatakan dia mmg X salah. Kerana fikirkan saya hendak masuk kerja,dan sudah terlambat.

Saya anggap ini kes terpencil dan menyusahkan saya. Pemandu tersebut mmg sengaja nak cari pasal. Tak tahu pulak sampai dia nak UPLOAD.

Saya pun menasihati pemandu tersebut dengan cara baik supaya perkara ini tak berulang bukan sahaja kepada saya malah kepada pemandu2 terutamanya penunggang motosikal sbb kami penunggang motosikal pun bayar cukai jalan. Sekian terima kasih.


McTheory:
Awat la babi-babi ni makin kurang ajar? Kalau dilanggar polis tu dan meninggal dunia.. nak kata apa?

HOT! Ustaz Tian Chua Sembelih Lembu Melayu?

Posted: 14 Oct 2013 11:12 PM PDT



Dalam banyak-banyak gambar pemimpin Pakatan yang Mc cari, lain tak jumpa. Tiba-tiba terjumpa gambar si Ustaz Tian Chua ni. Ustaz kepada puak Pas dan Pkr yang bebal dan kurang akal.

Si bebal Pas dan Pkr mengUPloadkan gambar Tian Chua ni dengan pelbagai puji-pujian dan kata-kata indah, kononnya Tian Chua memang baik terhadap umat Islam di Parlimen Batu.

Jom kita layan dulu gambar Ustaz Tian Chua ni..














Seronok betul la puak Pas dan Pkr sambut si Tian Chua, bukan Mc nak kutuk Tian Chua pergi ke majlis korban ni. Tapi janganla agung-agungkan sangat dia sampai pemimpin melayu Islam lain pun tak dilayan sebegitu rupa.

Sebenarnya cara Tian Chua ni dah lama digunakan oleh Kuan Yew untuk mengambil hati kaum melayu Islam di Singapore sebelum Lee Kuan Yew sendiri sembelih lembu-lembu melayu yang sokongnya lepas tu.

Andaikata Malaysia milik PR, Mc nak tengok Tian Chua ni nak sembelih babi ke sembelih lembu? he he..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...