Kedah Ke KL

Kedah Ke KL


HOT! Ustaz Kazim SINDIR Ustazah Mee Segera! #PrkSgLimau

Posted: 31 Oct 2013 06:12 AM PDT



Kata-kata Ustaz Kazim mengenai artis baru pakai tudung dan mengajar agama ni adalah benar. Ramai sangat yang Ustazah dan Ustaz mee segara. Bukan nak pertikaikan dia beralih menjadi lebih baik dan mendekati agama, cuma cara tu kurang sesuai.

Kenapa nak mendekati agama kena masuk parti politik? Bila masuk campur dengan politik itu yang artis baru ni semuanya telah disongsang dan dipergunaan parti tersebut, semata-mata untuk meaih undi.

Bagus ka macam tu?


HOT! Anwar Akan 'Bertazkirah' Dalam Masjid di Sungai Limau!! #PrkSgLimau

Posted: 31 Oct 2013 02:12 AM PDT

Si Syaitan datangg..

Mc mendapat maklumat bahawa Anwar Ibrahim akan datang malam ini ke Sungai Limau. Sehari lebih awal dari tarikh yang dijangka. Malah dia akan singgah beri tazkirah di sebuah masjid yang memang terkenal sebagai kubu kuat Pas. Mc taknak nyatakan dimasjid mana si Anwar beri tazkirah, tetapi AJK masjid tersebut, tidak patut dan tidak perlu membawa insan seperti Anwar untuk beri tazkirah.

Kenapa nak suruh orang politik beri tazkirah? Dah habis ke tok-tok guru yang sepatutnya beri tazkirah kat sana? Dia ni peribadi punya la teruk, skandal jangan cakap la, siap ada video lucah. Itu pun masih nak jemput beri tazkirah dalam masjid.

Mc minta Jabatan Agama Islam Kedah tolong pantau dan halang mangkuk ni dari merosakan keharmonian masjid di Sungai Limau.

Taktau la kalau ada pegawai dari JAIK bersubahat dalam perkara ni.

McTheory:
Harap pihak berkuasa ambil tindakan terhadap setan ni..

HOT! Penduduk Sungai Limau TOLAK Mat Sabu dan Din Pudu! #PrkSglimau

Posted: 31 Oct 2013 12:45 AM PDT


Err.. ceramah Pas yang dibuat oleh Mat Sabu dan Din Pudu nampak gagal di Sungai Limau. Hanya berapa kerat saja penduduk Sungai Limau datang ke ceramah mereka semalam. Tengoklah gambar yang Mc tunjukan kat atas tu. Rasanya tak sampai 30 orang ke ceramah mereka.

Kalau tak ramai, macam mana Mat Sabu nak kutip derma guna tin milo. Mungkin disebabkan itu, Mat Sabu kurang berceramah di Sungai Limau. Lagi satu mana ada orang Sungai Limau nak terima penyokong syiah macam Mat Sabu ni.

Betul?

INFO! Benarkah UMNO Menolak Hudud? #PrkSgLimau

Posted: 30 Oct 2013 06:12 PM PDT


Benarkah Kerajaan Malaysia menolak hudud? Kenapa hudud masih tidak dilaksanakan? Ustaz Kazim ada jawapannya..

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...