House PK

House PK


TERKINI DARI SG LIMAU! PAS MENANG!!?

Posted: 04 Nov 2013 01:05 AM PST

Terkini 4.20 petang.

PAS menang Prk Sg Limau.

PAS menang menipu
PAS menang taktik Kotor
PAS menang tabur duit
PAS menang takutkan pengundi
PAS menang tumbuk wanita
PAS menang tunjuk kemaluan
PAS menang hina arwah Azizan
PAS menang Syiah

Keputusan tak rasmi BN menang Undi bagi PRK Sg Limau.

BN dijangka menang prk sg limau
Faktor kemenangan disebabkan faktor ahli pas sendiri menyokong bn atas signal kepada pucuk pimpinan pas agar memberhentikan kerjasama dengan Dap. Rata rata ahli pas mahu pas kembali seperti lalu yang berdiri atas kaki sendiri tanpa tunjuk ajar dari parti lain terutama DAP.

Faktor kemenangan disebabkan faktor ahli pas sendiri menyokong bn atas signal kepada pucuk pimpinan pas agar memberhentikan kerjasama dengan Dap. Rata rata ahli pas mahu pas kembali seperti lalu yang berdiri atas kaki sendiri tanpa tunjuk ajar dari parti lain terutama DAP.

HOUSE PK: Sorry le pas oi! Selagi korang jilat bontot DAP maka selagi itu la korang tak akan ke mana. Aku yakin BN menang. Tahniah kepada semua jentera BN in advance

UPDATES SG LIMAU! WANITA DITUMBUK AHLUL PAS!

Posted: 03 Nov 2013 11:36 PM PST

Apa la dosa akak ni sampai ditumbuk oleh penyokong PAS dengan begitu teruk sekali? Apa punya jantan dayus la penyokong PAS ni?

Kalau mak korang diperlakukan begini wahai ahlul pas apakah perasaan korang? Akal ada ke?

Kepada jentera BN di Sg Limau berhati-hati dan sebarkan berita ini kepada semua org Sg Limau supaya mereka tahu betapa binatangnya perangai ahlul PAS ni...

MACAM HARAM JE PENYOKONG PAS KAT SG LIMAU NI!

Posted: 03 Nov 2013 11:07 PM PST

Setakat jam 2 petang sebanyak 18,843 orang dah keluar mengundi. Peratusannya ialah 69.22%

Gambar kat bawah ni adalah gambaran sebenar penyokong totok PAS! Lihat la akhlak mereka ni. Macam haram je, macsm vavi je. Macam tah la

PANAS BERAPI! UMAT ISLAM WAJIB TONTON VIDEO USTAZ BUDAK YANG TERLAMPAU NI!

Posted: 03 Nov 2013 03:00 PM PST

Dengar baik-baik apa yang diperkatakan oleh Ustaz Budak ni. Kalau perlu ulang semula maka ulang la semula. Lepas tu sampaikan pada ahlul PAS dan tanyakan pendapat mereka.

PAS memang dah sesat!

MACAM CANTIK JE! MACAM CHOMEL JE! HMMM MACAM BABI JE...

Posted: 03 Nov 2013 10:26 AM PST

Macam cantik? Macam comel? APa nak jadi dengan anak remaja kita ni? Macam haram je..macam gampang je..siap herot-herot mulut lagi you..auuwww

Pastu bila ramai buat parody pasal awek Legoland ni, maka si awek yang dah tertekan perasaan dan memang dah gila pun sebelum ni membuat video penjelasan seperti berikut, moh kite tengok ghope gampang je..

Wah! Ini budak manyak hipokrit punya, bila dia kena bantai toba-tiba dia pakai tudung dan ingat Allah ya? Masa nak buat video macam chentek jer tu, macam betina gila kena rasuk kan? Kenapa perlu main-mainkan agama adik mereng oi?

Kalau dah tak sihat sangat sila ke Hospital Bahagia di Tanjung Rambutan ok.. Macam gila je, macam mereng je, macam haram je...

Kalau nak jadi gila pun jangan la mempermainkan agama ok..

GO PAHANG! MALAM NI NEELOFA LAWAN SITI NURHALIZA!

Posted: 03 Nov 2013 02:12 AM PST


Sorry neelofa, mu kaloh le male ni. Muahahahajahaha. Hidup Pahang!

Go Pahang Go!

GEMPAR! INI RUPA AHLUL PAS YANG GANTUNG KAKI AZIZAN DAN TUDUH UMNO BUAT!

Posted: 03 Nov 2013 01:35 AM PST

Pas semakin terdesak sekarang ni. Ahlul PAS ni kantoi kena tangkap dengan org kampung sendiri ketika dia menggantung kaki palsu arwah Azizan.

Pas memang sudah panik, bukan takat itu saja PAS jugak sudah mula kerahkan unit anal pas untuk menyerang petugas-petugas umno. Nanti aku update lagi ok.

Sila sebarkan story ni kepada semua ok
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...