House PK

House PK


TERKINI! TUANKU SULTAN PERAK SIHAT DAN HENTIKAN PENYEBARAN MAKLUMAT PALSU

Posted: 25 May 2014 02:24 AM PDT

Sejak dua tiga hari ni aku tengok dalam whatsapp dan mesej tersebar satu fitnah yang amat dahsyat, ada segelintir manusia tidak bertanggungjawab mendakwa Tuanku Sultan Azlan Shah iaitu Sultan Perak sudah mangkat.

Ini adalah tidak benar sama sekali, Tuanku tidak mangkat. Berita ini disebar kerana ada puak atau pihak yang sudah nampak akan kekalahn mereka di Teluk Intan dan mereka nampak gerak kerja semua komponen BN begitu mantap sekali maka dibuat cerita ini untuk melemahkan semangat jentera BN Perak.

Sudah la wei, kalau nak bertanding be gentle dan jangan buat cerita-cerita karut macam ni, aku harap pihak berkuasa ambil tindakan terhadap bajingan yang bertanggungjawab menyebarkan fitnah ini.

Semoga Allah panjangkan usia Tuanku Sultan Perak. Amin

CILI KASI TARUK! ADA BANGKAI DOK MIMPI NAK JADI SENATOR? SPRM WAJIB BACA

Posted: 24 May 2014 08:00 AM PDT

Amat menarik apabila seorang pengkhianat seperti Azwandin Hamzah menggesa kerajaan agar mengenakan tekanan dan hukuman terhadap pengkhianat yang menyeludup minyak diesel. Bekas pekerja kedai buku yang mengaku memperolehi ijazah kelas pertama dari universiti luar negara, tanpa perlu ke luar negara dan masuk universiti pun, menyatakan demikian bersama-sama beberapa pertubuhan bukan kerajaan yang lain.

Kebelakangan ini, semenjak kedengaran ura-ura dia akan dilantik sebagai Senator, Azwandin Hamzah semakin kerap keluar media. Semakin kerap juga mengeluarkan pelbagai kenyataan dan semakin kerap menunjukkan bahawa dia memang ada apa-apa.

Hakikatnya, Presiden pertubuhan bukan kerajaan, Jaringan Melayu Malaysia yang ahlinya tidak pernah sampai lima puluh orang itu, merupakan antara orang yang paling aktif melaga-lagakan kepimpinan negara dengan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad. Dia jugalah orang yang menjadi tukang tikam belakang apabila 'mengembangkan' cerita kononnya Tun Mahathir sedang menyiapkan bala tentera untuk menjatuhkan Najib Abdul Razak walaupun pertemuannya dengan Tun Dr. Mahathir, sekadar dihadiri dan dia bukannya orang penting pun. Dia sekadar mendengar yang dihantar oleh tok dalang tertentu bagi memastikan agenda Anwar Ibrahim terlaksana.

Berkat cucuk belakang dan hasutan, akhirnya satu konsensus dibuat antara Najib Abdul Razak dengan Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim yang sedang terkapai-kapai pada waktu itu, diberikan nyawa untuk hidup balik oleh Azwandin Hamzah menerusi kejayaannya menipu Najib Abdul Razak.

Azwandin Hamzah jugalah orang yang berada dalam pasukan yang mengucar-ngacirkan pentadbiran Terengganu. Walaupun tidak muncul secara nyata, namun dia merupakan antara tenaga penting yang mahu memastikan Terengganu berada dalam kucar-kacir apabila seluruh perhatian diberikan kepada proses pemilihan PKR yang haru-biru dan huru-hara.

Orang ini merupakan antara trojan horse yang diletakkan oleh Anwar Ibrahim untuk memastikan agendanya terlaksana. Meskipun tidak mempunyai kekuatan logistik namun peranan yang dimainkan selain hujah-hujah bodoh yang disengajakan untuk menampakkan kononnya UMNO berada dalam keadaan terdesak seringkali menguntungkan Anwar Ibrahim dan PKR.

Pengkhianat yang 'melompat' lebih awal dari PKR untuk masuk UMNO bagi tujuan mengisi temboloknya, semakin berjaya. Selain memiliki pelbagai jenis kenderaan mewah yang dibeli dengan menggunakan nama orang lain, Azwandin Hamzah yang turut menyapu dan menyebat pelbagai geran untuk NGO, kini mempunyai JARINGAN di dalam pentadbiran negara yang melihat Anwar Ibrahim adalah taukeh besar merea, bukannya Najib Abdul Razak.

Justeru, apabila si pengkhianat ini menyibuk dan menuding orang lain sebagai pengkhianat seharusnya, seluruh tudingan, bahkan telapak kaki harus dihadiahkan ke mukanya kerana pengkhianatannya bagi memastikan Anwar Ibrahim mendapat tempat dalam pentadbiran negara, jauh lebih besar bahayanya berbanding penyeludup diesel!!!

Sumber: Selangor Chronicles

HOUSE PK: Memang nampaknya kita suka membela bangkai semacam Azwandin ni kan? Khabarnya dengan bantuan si harami Jailani Ngah tu nak dilantik si Azwan ni untuk jadi Senator. Tolong la, kenapa la syok sangat nak membela political animal murahan macam dia ni? Nak sebut nama dia pun aku geli la...

Aku nak mintak jasa baik SPRM panggil dia sebagai saksi utama sebab dia kata dia dah kaji kan? So sewajarnya SPRM kena jadikan si Azwandin ni sebagai saksi kan? Takkan la budak yang dapat pointer 4 flat yang kerja kat kedai buku ni takleh tolong kan?

So Azwandin kena walk the talk now, bukan baling batu pastu sembunyi tangan. SPRM please take note. 

NOT AN ISSUE DYANA? HOW COME LU TIPU PUN BUKAN ISU WEI? BENGAPNYA CALON DAP

Posted: 24 May 2014 05:48 AM PDT

Apa ni? NOT AN ISSUE? Apa benda kau cakap ni Dyana? Owhh cuba korang tengok bagaimana seorang yang dikata proffesional oleh Kadir Jasin ni, menjawab soalan dengan tergagap-gagap dan dinbantu oleh rabbit teeth Tony Puaka. Apa ni Dyana?

Wei orang Teluk Intan, budak bebal boneka DAP ni korang nak jadi wakil korang ke? OMG

CILI KASI TARUK! KIT SIANG TIPU LAGI KANTOI LAGI - MANYAK CILAKA INI KOMUNIS

Posted: 24 May 2014 05:00 AM PDT

Kit Siang apa benda lu merapu ni, lu cakap pasal boneka maa? Aiyaaa lu sudah kantoi bila lu tarik itu MIC sekarang lu mau cover balik meh? Sudah terlambat wooo, semua tau kalau Dyana menang nanti lu jugak akan berkuasa.

Negeri Perak dulu sudah ada satu boneka bernama Nizar Laknatullah, so lagi mau tipu sama melayu ka? Apa boneka lu cerita? Ini Dyana lu punya boneka la, itu patung tau, itu la boneka. Manyak bodoh la lu orang tua keparat! Ini video kasi tengok lagi satu kali macamana lu rampas itu MICrophone

PENJELASAN FATHUL BARI TENTANG CALON ISLAM DAN CALON BUKAN ISLAM!

Posted: 24 May 2014 04:31 AM PDT


WAHAI SPRM, TOLONG SIASAT JPJ DENGAN KADAR SEGERA!

Posted: 24 May 2014 04:00 AM PDT

Minggu lepas pihak polis telah mengeluarkan amaran kepada pemilik kenderaan yang menggunakan cermin gelap supaya menanggalkannya sebelum operasi besar-besaran dijalankan mulai 16 Jun ini. Lihat di sini

Terus terang saya katakan, saya bukan anti atau membantah peraturan cermin gelap yang dikuatkuasakan. Saya rasa bukan saya sahaja yang perlu bersetuju dengan peraturan ini, malah seluruh rakat Malaysia perlu bersetuju. Ini kerana cermin gelap lebih banyak mendatangkan kemudaratan daripada kebaikan. Rata-rata yang menggunakannya tidak lebih daripada hanya untuk mencantikkan kereta. Jika alasan cuaca panas yang diberikan, di pasaran berlambak dijual filem atau plastik yang tidak gelap dan mematuhi peraturan untuk dilekatkan di cermin kenderaan bagi tujuan menapis haba.

Walaupun saya bersetuju dengan peraturan cermin gelap yang dikuatkuasakan, tetapi saya tidak bersetuju dengan cara agensi-agensi terlibat menguatkuasakan peraturan tersebut. Sebabnya ada pemilik-pemilik kenderaan yang dipaksa atau terpaksa menggunakan cermin gelap kerana ada sesuatu yang tidak kena dengan agensi yang diamanah menjalankan tugas mereka.

Baca selanjutnya di RBF Online

WOW! WANITA UMNO CHIEF KAK IJAT IN ACTION DI TELUK INTAN - MESTI TENGOK

Posted: 24 May 2014 03:05 AM PDT



















Aku tak perlu tulis apa-apa pun kerana gambar menceritakan segala-galanya...
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...