MiLo SuaM

MiLo SuaM


PERCAYALAH, MAT SAID MEMANG NELANG!!

Posted: 13 May 2014 08:50 AM PDT

Tulisan Terbuka13 Mei 2014 PERCAYALAH, MAT SAID MEMANG NELANG!!Sebulan yang lalu, sewaktu di Parlimen saya didatangi oleh seseorang yang menceritakan tentang kerajaan Terengganu bakal bergolak.Sumber yang menceritakan itu meramalkan kerajaan Mat Said akan dilucutkan oleh Najib. Politik Terengganu kalau kita lihat asasnya ia sebenarnya goyah. Ia bermula bila Idris Jusoh tidak diterima sebagai MB

Sebelum Bubar DUN, baca ini dulu

Posted: 13 May 2014 05:00 AM PDT

Pengamatan seorang rakan; Bulan yang lalu saya telah bertukar kepada menjadi pengguna TuneTalk (Telco anak syarikat Celcom dan Tune Group) dengan pakej kad prabayar ToneExcelWow. Apa yang menariknya, saya pakej ini menawarkan saya untuk menjadi pengguna BIJAK kerana saya kini mempunyai pilihan untuk menentukan apakah penghargaan yang patut saya terima setelah menjadi pengguna hampir 10 tahun.

Kembalikan Hak Memilih Kepada Rakyat Terengganu

Posted: 12 May 2014 10:44 PM PDT

Kenyataan Media13 Mei 2014 Kembalikan Hak Memilih Kepada Rakyat Terengganu Melihat kepada situasi politik terkini di Terengganu di mana pesta keluar parti begitu rancak setelah Datuk Seri Ahmad Said digulingkan dari jawatan Menteri Besar yang disandangnya, maka tersebarnya pelbagai khabar mengenai peluang Pakatan Rakyat mengambil alih kepimpinan negeri tersebut melalui jalan belakang. Suasana
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...