House PK

House PK


AL FATIHAH! TAKZIAH KEPADA KELUARGA MANGSA MH17

Posted: 21 Aug 2014 11:24 PM PDT

Ini hari aku tak nak tulis apa pun selain mengucapkan takziah pada keluarga yang terkesan akibat MH17.

Al-Fatihah

WAHAI KHALID GEREJA BERKETUM! APA YANG KAU ANTI DENGAN SULTAN SELANGOR SANGAT NI?

Posted: 21 Aug 2014 05:18 AM PDT

Khalid Samad lahanat ni dah mula pertikaikan kuasa pada Sultan. nampak sangat dia ni anjing Anwar yang mahu menghapuskan kesultanan melayu di negara kita. Yalah kan Kajang Move bermula dari Selangor lepas tu 1Malaysia kan? Aku makin lama makin benci tengok si kuffar ni.

Ini bukan kira seditious ke? AG main sabun ke?

"Melawan Malayan Union itu perkara kecil, yang berat ialah melawan Melayu sendiri. Melawan Melayu itu ialah melawan perangai, tabiat, dan kelakuan Melayu sendiri." ~ Dato' Onn Jaafar ‪#‎im4BN‬

KETUM LAYU DI TASIK MADU! AKHIRNYA IZZAH TERKULAI DIKAKI RAJA NONG CHIK!

Posted: 21 Aug 2014 02:21 AM PDT

BAPAK ANAK MAK semua kaki fitnah! Disebabkan penipuan ini maka Raja Nong Chik kalah di Lembah Pantai. kalau aku la memang aku suruh Izzah letak jwatan sebagai MP dan Nong Chik dan calaon lain bertanding kat sana. Mana layak kaki penipu yang terbukti menipu dan menarik balik kenyataan jadi MP lagi kan?

Tapi itulah kita kat Malaysia ni. Walau da ada video berzina, dah sah liwat sebab ada air mani 4cm dalam dubur dan ternampak spender putih yang dah macam roti canai pun masih lagi boleh mendabik dada dan buat muka sadin je. Dimana maruah kita wahai orang-orang Malaysia semua?
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...