House PK

House PK


HOI ORANG PENANG! KORANG MEMANG NAK KEPALA SAMSENG JADI PEMIMPIN KAMU KE?

Posted: 01 Sep 2014 07:50 AM PDT

Macamana la ornag Penang boleh pilih bangkai-bangkai ni jadi wakil mereka? Euwww
Terbaru! RSN Rayer the bastard racist sudah kena tahan dengan polis! Rayer lahanat dtahan untuk siasatan PPS. Aku tak sabar menunggu Guan Eng si kepala bapak komunis pulak ditahan selepas ini. Apa yang mereka lakukan adalah merupakan satu pengkhianatan yang terlampau.

Kita semua boleh melihat dengan jelas sejak mansuhnya ISA puak-puak DAP ni sudah semakin berani membuat benda-benda yang luar batasan. AKu tak sangka DAP melalui Guan Eng membela samseng berlesen.

Puak-puak DAP ni semakin besar kepala dan menghina sesuka harti mereka. Sebab mereka tahu apa saja mereka buat pihak berkuasa takkan usik mereka. Kini tidak lagi ya DAP lahanat sebab pihak Polis sudah mula ambil tindakan tegas. Bermula dari penangkapan beramai-ramai semalam hingalah ke penangkapan seorang India gila yang kurang ajar nak mampos.

Guan Eng pulak dok cabar-cabar KPN untuk ditangkap. Bagi aku simple je, bukan setakat anggota PPS tapi Ketua yag memberi lesen pun mesti ditahan dan sewajarnya Guan Eng ditangkap! Tangka kaasi masuk dalam. AKu cukup susah hati bila tengok benda macam ni terjadi. Pulau Pinang kini ditadbir oleh gangster.

Guan Eng udah buktikan dia memang tokong sekarang ni! Oh ya kepada sesiapa yang tak tau apa maksudh tokkong tu, bukan tempat semayang tau tapi tokong tu kira kepala samseng maa! PPS mennjadi bukti Guan Eng memang ada niat tak baik beb.

Tahun 69 bapak dia cetuskan 13 Mei, kali ini nampaknya anak dia memang dah siap sedia untuk buat pusingan kedua ke? Kalau tak kenapa perlukan PPS? Polis dah siasat da didapati banyak ahli PPS ni punnyai rekod jenaayah beb.

Hoi orang Pulau Pinang! Korang mabuk ke? Korang nak CM korang ni dari kalangan kepala gangster ke? Sedih aku tengok negeri yang cantik kini anak komunis ni nak bawak keluar dari Malaysia!

CILI KASI TARUK! DRAMA MURAHAN DAP PENANG YANG DALAM KETAKUTAN

Posted: 01 Sep 2014 03:47 AM PDT

Taniah KRO kerana tellah membuat satu artikel yang sangat power! KLIK SINI. Drama yang dibuat oleh Guan Eng and the team memang amat meloyakan. Sudah la pokemon semua, naik geli aku tengok drama murahan ni.

Buat masa ni korang baca dulu artikel filem tamil lakonan pelakon murahan.  Sat lagi aku akan ceritakan pasal PPS, gangster berlesen!

VIDEO KHAS UNTUK KETUM YANG TERLAMPAU!

Posted: 01 Sep 2014 03:22 AM PDT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...