House PK

House PK


CILI KENA KETUM! WAN AZIZAH DAH MULA DRAMA MURAHAN UNTUK TARIK SIMPATI!

Posted: 09 Sep 2014 01:57 AM PDT

Maka bermulah sudah drama airmata si Drama Queen berkipas ni, semalam dia keluarkan kenyataan mohon simpati, kata Jijah sepat kering ni dia tak kisah Hadi nak kata apa kat dia oun, malah dia maafkan Hadi, euuuwww aku geli la jijah dengan lakonan murahan kau ni.

Untuk pengetahuan korang Jijah dah declare tadi kerusi Pengkalan Kubor diberi pada PAS! AIk kenapa kalau kau boleh bertolak ansur untuk kerusi Pengkalan Kubor tapi dalam masa sama kau tak boleh nak lepaskan saja perebutan jawatan MB kat Selangor dan beri saja pada PAS?

Kalau dah orang PKR sendiri pun faham akan maksud Tuanku Selangor yang kau tak layak jadi MB. Kenapa masih teruskan jugak? Ini semua drama POYO Jijah Kipas ni. Korang kena ingat disebabkan airmata dia dulu la berapa ramai yang tertipu dan sanggup mati untuk Anwar al jubs!

Ini pompuan manyak lebih punya, Dia akan gunakan apa saja untuk mencapai matlamat dia. Kalau ya pun rakyat Selangor korang ni sakit mental agak-agak la sikit dengan lakonan murahan sepat kering ni. Sampai bila mau kena tipu wei? Sudah-sudah la tu

Bangkitlah rakyat Selangor dan pastikan Jijah Kipas si drama Queen tak menjadi MB dan biarlah PAS yang menjadi MB di Selangor ni. Kepada ahlul PAS kalau kroang perhatikan kenyataan Jijah semalam terhadap Hadi sebenarnya adalah satu penghinaan secara halus.

Jangan jadi bodoh PAS! Biar la PASMA saja menjadi pembela Jijah Sepat ni. Perempuan ni tahu segala aktiviti laki dia tapi dia tetap nak pertahankan jugak, Ini sudah melampau. We have to stop this drama. Sudah tiba masanya kita meludah muka Anwar dan Jijah sekarang ni.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...