House PK

House PK


TERKINI! HASSAN MALEK ADALAH MENTERI TERBAIK DALAM SEJARAH MALAYSIA!

Posted: 14 Oct 2014 06:00 AM PDT

Aku cukup bangga dengan seorang Mneteri ni, nama dia Hassan Malek, dia adalah seorang yang terlampau cerdik, malah tidak keterlaluan sekiranya aku mengatakan kebijaksanaan dia melampaui sempadan negara kita. Way of thinking Hassan Malek sangat GENIUS!

Aku cukup teruja dengan setiap statement yang keluar dari mulut dia. Bagi aku hanya Hassan Malek saja yang layak menjadi PM satu hari nanti. Dia juga aku nampak dah macam Pemuda Bani Tamim. Kehebatan Hassan Malek ni membuatkan aku rasa macam nak delete je blog aku yang tak seberapa ini.

Teruskan Hassan Malek, aku merindui dan menantikan setiap ayat-ayat GENIUS dan luar kemampuan pemikiran otak aku ni. Sesungguhnya aku amat menyanjung tinggi Hassan Malek. Aku sangat teruja masa tulis artikel ini dan lepas ni aku nak masuk bilik air cari sabun ok!

GO HASSAN MALEK GO!

BERTAUBATLAH WAHAI PENYOKONG SI PELIWAT!

Posted: 14 Oct 2014 05:45 AM PDT

Syok tau jadi pembangkang kat negara ini. Mereka ada lesen besar untuk buat apa saja. Terbaru mereka dah lancarkan Rakyat Hakim Negara siri baru bertujuan untuk menghasut anak-anak muda yang kurang pengetahuan tentang Anwar

Mereka boleh hina mahkamah ikut suka depa dan takdak sapa pun nak ambil tindakan, yang rajin buat repot polis sekarang ni Rani Kulup je, orang lain dah tak lalu. Perkasa pun dah tak tau kemana dah. Korsang ni tak takut dengan Bala dari Tuhan sebab membela si peliwat?

Ini berita terbaru dari Agenda Daily:

Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah akan terus ketuai pasukan pendakwa dalam rayuan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim yang akan dibicarakan pada 28 Oktober ini.

Cubaan terbaru Anwar untuk gugurkan Shafee gagal lagi bila penal lima hakim Mahkamah Persekutuan di Putrajaya tengahari Selasa tolak permohonanya.

Ini adalah kali ketiga. Maka Anwar tidak boleh merayu lagi untuk gugurkan Shafee.

"Tak boleh rayu lagi.. ia ternoktah di sini,"kata Shafee kepada wartawan selepas keputusan itu diumum.

Penal hakim diketuai oleh Tun Ariffin Zakaria.

Hakim-hakim lain ialah Tan Sri Raus Sharif, Tan Sri Suriyadi Halim Omar, Tan Sri Ahmad Maarop dan Datuk Seri Abu Samah Nordin.

Tun Ariffin ketika membacakan keputusan berkata peguam Anwar berhujah atas dua alasan. Alasan pertama, Shafee adalah pengerusi suruhanjaya siasatan SUHAKAM terhadap Jude Pereira yang juga merupakan salah seorang saksi dalam kes liwat.

Alasan kedua Shafee telah didenda RM5 ribu oleh Majlis Peguam kerana salahlaku disiplin.

Menurut hakim itu tidak wujud "conflict of interest" dalam kedua-dua hujah itu.

"Dakwaan pertama bahawa wujud conflict of interest kerana Shafee adalah pengerusi siasatan SUHAKAM dalam kes Jud Pereira tidak kuat untuk menjejaskan kelayakan Shafee. "Denda RM5ribu yang dikenakan oleh majlis peguam ke atas Shafee juga tidak boleh dijadikan alasan untuk mengetepikan hak Shafee sebagai Timbalan Pendakwaya. Oleh itu kami menolak permohonan ini," katanya.- OLEH NOOR HASILAH ISMAIL

ANWAR ADALAH SEORANG PELIWAT, bukan kau yang kata tetapi mahkamah dah buktikan dia memang seorang peliwat ok. Korang kalau tak nak percaya Anwar peliwat tolong bagi aku hujah macamana air mani Anwar boleh berada 4cm dalam dubur Saiful ok! INI BALA TAU!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Marilah rakyat Malaysia, berikan pendapat anda supaya anda boleh meluahkan apa yang anda fikirkan kepada semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...